Ako vas grijeh ili osjećaj krivice odvlači od molitve, bilo bi dobro da se sjetite ovih nekoliko stvari. Božja milost je veća od našeg grijeha.

Prije nekoliko dana propovijedao sam o molitvi i dobio sam koristan savjet od članova crkve. Spomenuli su kako ih grijeh odvlači od molitve; i kako, vremenom, krivnja zbog grijeha čini da nam bude teško moliti. Mislim da je ovo problem za mnoge od nas. Evo nekih misli kako naći put molitve kroz maglu krivnje.

Sjetite se da će vas grijeh uvijek odvlačiti od molitve

Baš kao što grijeh prema drugima utječe na naš odnos s njima, tako i grijeh teži da raskine našu vezu s Bogom. Grijeh predstavlja raskid. Kao Adam i Eva koji su se skrivali od Boga lišćem, mi smo posramljeni i također se skrivamo.

Možemo se skrivati ​​iza našeg rasporeda, posla, obiteljskih odgovornosti, rekreacije, ili čak službe – ali se skrivamo. Stoga je bitno vidjeti kako grijeh utječe na naš odnos s Bogom.

Nedostatak molitve je uvijek manifestacija grijeha i njegovih posljedica. Nikada ne bi trebali biti zadovoljni životom bez molitve, već moramo prepoznati zašto ne možemo moliti i truditi se izaći iz toga.

VIDI OVO: Ako u vašem životu postoje ovakve stvari, ne možete očekivati da će Bog uslišati vaše molitve

Sjetite se da će vas molitva odvući od grijeha

Ironično je da je molitva spasilački helikopter koji će vas izvesti iz robovanja grijehu. Kao i uspostavljanje kontakta s timom za spašavanje, molitva otkriva našu lokaciju i poziciju. Put iz ove spirale grijeha je ispovijedanje i pokajanje. Sjetimo se, da kada to činimo, Bog nam oprašta (1. Ivanova 1,9).

Svaki grijeh je u svojoj osnovi ponos. Svaka molitva je u svojoj osnovi izraz poniznosti. Jedini put iz grijeha je da ponizimo sebe pred Bogom, prihvatimo stvarnost, te molimo za milost i milosrđe. Naša srca su varljiva i prepredena (Jeremija 17,9).

Reći ćemo sebi da ne možemo moliti, jer nismo ni pokušali moliti. Naše tijelo će se boriti protiv naše poniznosti pred Bogom u molitvi. Tada se moramo sjetiti temelja našeg pristupanja Bogu.

Sjetite se da naš pristup Bogu nije zasnovan na našoj bezgrešnosti, već na Kristovoj

Ako bi osnova za naš pristup Bogu u molitvi bila savršenost, onda bi nas naš grijeh uvijek odvlačio od Boga. Na sreću, ovo ipak nije slučaj. Naš pristup Bogu nije kroz našu bezgrešnost, već kroz Kristovu.

“Ta nemamo takva Velikog svećenika koji ne bi mogao biti supatnik u našim slabostima, nego poput nas iskušavan svime, osim grijehom. Pristupajmo dakle smjelo Prijestolju milosti da primimo milosrđe i milost nađemo za pomoć u pravi čas!” (Hebrejima 4,15-16)

Ne dolazimo Bogu u molitvi recitirajući naše sposobnosti kako bi mu prišli. Ne skidamo šešir našem nebeskom Ocu, a onda analiziramo što smo učinili, “Nisam učinio / la ovo, a ovo jesam.” (Luka 18,9) Nikada!

Dolazimo Bogu u molitvi prekriveni pravednošću Isusa Krista. Dolazimo na temelju Njegove krvi i pravednosti. Njegovo savršenstvo je privezano za našu dušu. Mi smo jedno s Njim i Njega smo naveli kao našeg Zastupnika.

Kada mu dolazimo u molitvi, dolazimo kao grješnici prekriveni krvlju Kristovom. Prisjećanje na istinu evanđelja i propovijedanja te istine našem srcu će prouzročiti molitvom – čak i usred osobnog grijeha.

VIDI OVO: Hoće li Bog odgovoriti na molitvu osobe koja živi u grijehu?

Sjetite se da je molitva izraz vjere, a vjerom mi prihvaćamo Kristovu pokajničku žrtvu

Sjećate li se prvog trenutka kada ste povjerovali? Koje je bilo vaše prvo djelo? Nije li to bila molitva vjere i pokajanja? Niste li prizvali Boga u vjeri, zazvali Njegovo ime, i pokajali se za grijehe? Ovo je put za ulazak u Kristovo kraljevstvo. Molitva je vezana za našu vjeru u Krista. Kao i žena koja je bolovala od krvarenja (Marko 5), i mi se držimo Kristove haljine.

Molitva je poput žene koje je onog jutra kad je Krist uskrsnuo pala pred Njegove noge u strahu i radosti (Matej 28,9). Umjesto da nas grijeh odvlači od Krista, trebao bi nas približiti Njemu.

Sjetite se da se krivnja umnožava

Zastrašujuća stvar stanja u kome se ne molimo zbog grijeha, je zbog samog sastava grijeha. Krivnja je opasna stvar. Vremenom će ova jaka krivnja, kao gusta omorina, učiniti nas tromima i čak ćemo se osjećati nezdravo.

“Prešutjet’ sam htio, al’ kosti mi klonuše od neprestana jecanja. Danju i noću ruka me tvoja tištala, snaga mi se trošila k’o za ljetnih žega.” (Psalam 32,3-4)

Potreban nam je hladan povjetarac grijeha i oslobađajuće svježine pokajanja da nadiđemo umorno čelo.

Kada prepoznamo nagrizajuću prirodu grijeha i kako ona izjeda naš duhovni život, bit će nam lakše da naš odnos s Bogom bude čist i da se borimo protiv vremena krivnje kada se javlja nedostatak molitve. Dobra je izreka da će vas grijeh sačuvati od molitve, ili da će vas molitva sačuvati od grijeha. Ali je također točno i da će vas molitva izvesti iz grešnog stanja. Ponekad ovo nije lak posao, ali je dobar.

Sjetite se, nikada niste previše grešni da molite kada se radi o molitvi pokajanja. Krist je moćan da spasi, a Njegova milost je veća od našeg grijeha.

Autor: Erik Raymond; Prijevod: Ivana R.; Izvor: Thegospelcoaliton.org; Prevedeno i objavljeno uz posebno dopuštenje portala Thegospecoaliton.org koje vrijedi za portal Novizivot.net