Postoje tri načina na koje ljudi dolaze u dodir sa silama zla, upozorava slavonski svećenik

Slavonski svećenik fra Josip Blažević upozorava na tri načina na koje ljudi dolaze u dodir sa silama zla. Sile zla podrazumijevaju ezoteriju i okultizam, iako među njima postoji razlika

U Donjem Miholjcu je župa sv. Mihaela arkanđela organizirala zanimljivu tribinu pod nazivom “Praznovjerje – kako djeluju stvari koje ne djeluju“. Voditelj tribine bio je dr. sc. fra Josip Blažević, franjevac konventualac i gvardijan Samostana sv. Antuna Padovanskog u Vinkovcima.

Nakon mise, župnik je zahvalio o. Blaževiću na predvođenju misnog slavlja te je pozdravio mlade Vinkovčane koji su s njim došli i uprizorili tekst iz Staroga zavjeta o kralju Šaulu koji se obratio vračari za pomoć u pobjedi protiv neprijatelja.

Fra Josip je istaknuo da taj tekst predstavlja prvu spiritističku seansu opisanu u Bibliji te je bio uvod u tribinu održanu u crkvi.

Sile zla su surova stvarnost

Započinjući tribinu, fra Josip je podijelio svoje iskustvo posjeta raznim New Age centrima diljem svijeta te je istaknuo da je doktorirao na temi proučavanja takvih fenomena.

“Kada se suočavamo sa silama zla, to je surova stvarnost. Postoje svećenici Zloga, obučeni ljudi koji se bave zlom. Neki su žrtve, dok drugi svjesno koriste određene moći. U Hrvatskoj postoje dvije vještičje organizacije, a sve je više ljudi koji traže pomoć za svoje probleme. Postoje tri načina na koje ljudi dolaze u dodir sa silama zla. Sile zla podrazumijevaju ezoteriju i okultizam, iako među njima postoji razlika”, objasnio je fra Josip.

Dalje je fra Josip objasnio da “ezoterija predstavlja vrstu energije, dok okultizam uključuje pomoć duhovnih bića. Uz vještičarstvo, vampirizam ili konzumacija ljudske krvi također su rašireni fenomeni.

VIDI OVO: Demonsko tlačenje ili opsjednuće: Kako prepoznati razliku?

Najčešći načini dolaska u dodir sa silama zla

Prvi način dolaska u dodir sa zlom je kada se nalazimo na mjestu gdje su se odvijali okultni obredi. Drugi način je susret s osobama koje su inicirane u okultne prakse, dok je treći način dodira s predmetima koji su impregnirani magijskim obredima.

Fra Josip je naglasio da magija ne može djelovati na svakog pojedinca i da ako smo s Isusom, nemamo razloga za strah. Također je istaknuo da ne trebamo posvećivati pozornost okultnim silama te da ne posjeduju svi vračevi moći magije.

Upozorio je da je industrija oko takvih stvari izgrađena na ljudskoj naivnosti. Među kršćanima je rašireno kršćanopoganstvo, koje otprilike razmišlja na način da ako Krist ne pruži odmah pomoć, tada se traži pomoć od drugih izvora.

Fra Josip je također ukazao na to kako su granice između dopuštenog i opasnog zamagljene te da se opasnosti prikazuju kao prihvatljive, kao što je slučaj s prikazivanjem “dobrih vještica” i vampira u crtanim i igranim filmovima za djecu.

Na tribini je također bilo objašnjeno podrijetlo prakse reikija kao alternativne medicine te joge kao sredstva samospasenja u hinduizmu. Fra Josip je naglasio da nema joge bez hinduizma, izvještava IKA.

NAJNOVIJE!